ارسال پاسخ

۲۷ خرداد ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2266

گزارش موسسه وینیل در مورد زیر ساخت های آبی

لوله های  pvc؛ راه حلی برای زیر ساخت های فرسوده میشیگان

شهر برتون لوله های  pvc را برای جایگزینی 19 مایل از زیرساخت های آبی  انتخاب کرد که بیش از 2.2 میلیون دلار در هزینه ها صرفه جویی شد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: میشیگان سالانه به هزینه 4 میلیارد دلاری برای بازسازی جاده ها، پل ها، سیستم های آب و فاضلاب و زیرساخت ها نیاز خواهد داشت.

 

با توجه به نظر کمیته زیرساخت قرن 21 م، میشیگان به 16 میلیارد دلار در طول 20 سال آینده برای تعمیرات سیستم های آب و فاضلاب به تنهایی نیاز دارد.

 

- سایر نیاز های زیرساختی آب شامل:
- 500 میلیون دلار  در طول 20 سال آینده برای واکنش  در شرایط اضطراری آب و فاضلاب
- 4.5 میلیارد دلار برای تست آب آشامیدنی و برنامه ریزی برای تصفیه آب
- 200 میلیون دلار در طول 20 سال آینده برای زیرساخت های فاضلاب روستایی و آب آشامیدنی

 

برای مثال در  استان اوکلند یک شکست خط اصلی آب باعث شد که بیش از 300 هزار نفر بدون آب سالم  بمانند. در همین حال سال قبل استان مکامب از شکستگی خط فاضلاب  متضرر شد و باران های سنگین در چندین مورد منجر به سیلاب هایی در بزرگراه دیترویت و دردسرهای ترافیکی و گرفتگی فاضلاب شد.

 

عدم توجه به زیرساخت های فرسوده برای ایالت متحده هزینه بردار است.بسته شدن شکاف زیرساختی برای آینده ی اقتصاد آمریکا تخمین می زند که تاخیر در تعمیرات زیرساختی می تواند به اندازه 4 تریلیون دلار بر تولید ناخالص داخلی تا سال 2025 تاثیر بگذارد. این به معنی از دست دادن کسب و کار ایالت متحده و  خانوارهای آمریکاست.

 

لوله های  pvc می تواند مشکل گشا باشد

لوله های  pvc  می تواند به حفظ آب و صرفه جویی در هزینه برای شهر داری ها و دولت های ایالتی در سراسر کشور کمک کند. در حقیقت بیش از یک میلیون مایل از لوله های  آب  pvc در سراسر شمال آمریکا در حال خدمت هستند. در میشیگان، برای مثال شهر برتون لوله های  pvc را برای جایگزینی 19 مایل از زیرساخت های آبی  انتخاب کرد که بیش از 2.2 میلیون دلار در هزینه ها صرفه جویی شد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد